За рік почастішали звернення щодо неможливості спадкування майна у зв’язку з відсутністю правовстановлюючого документу.
Сьогодні команда юридичної клініки пропонує Вам ознайомитися з адміністративним порядком вирішення даного питання.
Для державної реєстрації права власності на збудований до 5 серпня 1992 року, необхідно звернутися у ЦНАП та подати наступні документи:
- паспорт громадянина України та картку платника податків
- технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна
- документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси
АБО
✴документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт нерухомого майна, у тому числі рішення відповідної ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність чи відомості про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність з погосподарської книги;
✴виписка з погосподарської книги
Сплатити збір за надання адміністративної послуги (~200 грн.)
За результатами державної реєстрації Ви отримаєте витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Консультацію підготувала Ірина Романюк