Історія успіху юридичної клініки “Істина”: простий алгоритм “боротьби з колекторами”

Юридична клініка “Істина” Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ  допомогла клієнтці вирішити проблему з колекторами. Після запропонованих дій – “колектори” більше не телефонують. Більше про це читайте у матеріалі.

2 квітня 2020 року до юридичної клініки “Істина”  дистанційно звернулась мешканка міста Дніпро щодо надання правової допомоги у сфері фінансових послуг. По телефону Людмила Леонтіївна пояснила, що впродовж останніх 2-ох тижнів їй телефонує невідома особа і вимагає повернути кошти по кредиту.

Кредит, про який йшла мова, 3 роки тому виплачений та закритий, про що, відповідно, є довідка з банку.

Окрім цього, на заборі будинку, де проживає Людмила невідомі особи розклеїли листівки з її фото на написом “Мошенница”, “Шахрайка”, “Злодійка” та текстом про те, що вона взяла гроші в банку та не повернула. Подібна інформація з’явилась і у соціальній мережі Facebook. З часом почали телефонувати родичі, друзі та знайомі і щоразу для пані Людмили доводилось пояснювати ситуацію.

Спілкування з так званим “колектором” результату не дали. Чоловік представився та вказав, що довідка з банку про погашення кредиту не відповідає дійсності і всіляко погрожував Людмилі.

Представники юридичної клініки “Істина” запропонували наступний алгоритм дій:

1. Перевірити у Бюро кредитних історій про наявність непогашених кредитів (Такою послугою безкоштовно можна скористатись 1 раз на рік; далі  – 50 гривен щоразу для перевірки своєї кредитної історії).

За результатами звернення в Бюро кредитних історій, з’ясувалось, що у Людмили відсутні непогашені кредити.

2. Звернутися до банку, де був оформлений кредит.

Після звернення, банк підтвердив, що заборгованості відсутні і жодним “колекторам” інформація щодо клієнтки не передавалась.

3. По можливості, здійснити запис розмови з шахраєм, який погрожує.

4. Звернутися до правоохоронних органів (поліції) для написання заяви про шахрайські дії щодо неї.

Після вирішення проблеми Людмила Леонтіївна прокоментувала:

“Спочатку, я подумала, що це якійсь розіграш і що зі мною такого не могло трапитись. Потім я жахнулась, тому що дійсно не знала, що робити в такій ситуації та куди бігти. Саме завдяки працівникам юридичної клініки “Істина” Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ, які проконсольтували у правовому полі, а ще надали значну психологічну та моральну підтримку я змогла заспокоїтись, на скільки це можливо в даній ситуації, взяти себе в руки і завдяки порадам юрклініки – впоратися з цією проблемою”.

P. S. Особа, що представлялась “колектором”, більше не телефонувала до пані Людмили.

Цю публікацію підготовлено за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку за умовами Договору з Асоціацією юридичних клінік в рамках гранта, наданого Проектом USAID “Трансформація фінансового сектору”.

Історія успіху юридичної клініки “Істина”: простий алгоритм “боротьби з колекторами”
Scroll Up
X