Комунікаційна стратегія АЮКУ на 2018-2020 рр.

В перші дні літа ми готові представити вам результат тривалої роботи багатьох людей – нашу Комунікаційну стратегію.

Даний документ є першою спробою Асоціації юридичних клінік України закріпити ключові цілі та завдання для їх досягнення, спрямовані на впровадження ефективної та стійкої комунікації Асоціації всередині мережі та із зовнішніми партнерами, а також створення сприятливого комунікаційного простору для юридичних клінік між собою.

Стратегія побудована за принципом result-based (орієнтована на результат) і містить вимірні індикатори, які дадуть змогу оцінити виконання того чи іншого завдання та – відповідно – досягнення поставлених цілей.

Очікується, що цілі цієї комунікаційної стратегії будуть реалізовані до закінчення 2020 року і запроваджений механізм забезпечуватиме функціонування ефективної інформаційної політики мережі без значних ресурсних затрат.

Структурно Стратегія комунікаційного розвитку Асоціації на 2018-2020 рр. складається з трьох розділів: Загальний огляд, який містить інформацію про мету, місію АЮКУ, її комунікаційні ресурсі та дійсний стан їх функціонування; Мета, цілі комунікаційної стратегії та цільові групи АЮКУ; а також розділ Імплементація комунікаційної стратегії АЮКУ на 2018-2020 рр. Завдання та маркери

Проект комунікаційної стратегії було розроблено на спільній стратегічній сесії Асоціації у форматі Правління+ 18.03.2018 року, с.Зазим’я, Київська обл.

 

 Завантажити “Комунікаційна стратегія”

Завантажити “Інфографіка комунікаційнох стратегії”

Комунікаційну стратегію розроблено Асоціацією юридичних клінік України у партнерстві з ВБО “Українська фундація правової допомоги”, за підтримки Міжнародного фонду “Відродження” в рамках реалізації проекту “Розвиток інституційної спроможності Асоціації / мережі юридичних клінік України.”

Комунікаційна стратегія АЮКУ на 2018-2020 рр.
X