Технічні інновації на допомогу Юридичній клініці

Студенти в клініці змінюються, тому передача знань – постійний процес. Юридичний аналіз, спілкування з клієнтом, пошук інформації – всі ці навички студенти мають закріпити у клініці.

З початку навчального року Юридична клініка Школи права УКУ розпочала процес автоматизації внутрішньої роботи клініки та надання правових консультацій. Студенти Магістерської програми Школи права УКУ в рамках двох навчальних дисциплін – “Юридичні технології”, викладачем якої є Денис Іванов, та “Юридична клініка” розроблятимуть програми для налагодження вищевказаних процесів. На разі семеро студентів працюють над створенням чат-ботів, які консультуватимуть клієнтів, та над наповненням Бази знань Юридичної клініки та Бази клієнтів Юридичної клініки.

Такий неймовірний та незвичний процес став можливим завдяки підтримці та кураторству партнера Школи права УКУ – Юридичної фірми Bot&Partners. Так, саме Андрій Удовиченко та Микита Підгайний модерують технологічно-юридичний процес автоматизації Юридичної клініки.

Сподіваємось якнайшвидше поділитися результатами такого незвичного та експериментального напрямку роботи Юридичної клініки.

 

Технічні інновації на допомогу Юридичній клініці

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

X