Порадник із викладання навчального курсу «Правнича клініка» (або його аналогів) сформовано на основі результатів дослідження “Аналіз та перелік ідентифікованих проблем та потреб у впровадженні у навчальний процес модельної навчальної програми дисципліни «Правнича клініка»”.
Порадник складається із трьох лаконічних блоків, які – як ми сподіваємося – дадуть конкретні відповіді на ключові питання та запити, що їх вдалося з’ясувати під час зазначеного дослідження.
Перші два блоки містять поради-кроки для тих, хто ще не розпочав викладання курсу “Правнича клініка”, але планує це зробити, та тих, хто вже його викладає.
- У третьому блоці наведено згруповані посилання на корисні ресурси: ІT-інструменти та технологічні рішення, які може використовувати ЮК у своїй діяльності та під час викладання курсу
- Методичні та розяснювальні матеріали, які можуть допомогти доповнити окремі блоки або й курс в цілому змістовно, практичними кейсами тощо.
- У додатку до порадника наводено кілька фабул, які можна використовувати під час вивчення тем курсу, що пов’язані із інтерв’ювання та консультуванням клієнтів.
Авторка: Марія Цип’ящук, членкиня правління Громадської організації «Асоціація юридичних клінік України», експертка проєкту “Посилення спроможності юридичних клінік із забезпечення доступу до правосуддя в умовах воєнного стану”, що реалізується ГО “АЮКУ” за підтримки Програми USAID в Україні “Справедливість для всіх”
Завантажити Порадник із викладання навчального курсу “Правнича клініка”
Ця публікація була здійснена за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Програми «Справедливість для всіх». Погляди авторів, викладені у цьому виданні, не обов’язково відображають погляди Агентства США з міжнародного розвитку або уряду Сполучених Штатів Америки.